Over welke capaciteiten beschik je wanneer je de opleiding commerciële economie doorlopen hebt ?

Ik ben namelijk dit jaar begonnen aan de opleiding en ben erg benieuwd met welke capaciteiten en ervaring ik de arbeidsmarkt op zal gaan

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

"Hbo-opleiding Commerciële Economie

De hbo-opleiding Commerciële Economie leidt je op voor een baan in een dynamische marketingomgeving. Je krijgt onder andere kennis van productontwikkeling, marktwerking en informatietechnologie. Naast vakken als bedrijfsorganisatie, sales, marketing en communicatie, bevat de studie vooral veel praktijkopdrachten. Zo leer je via een simulatieprogramma je eigen onderneming opzetten. Verder doe je onderzoek naar bijvoorbeeld de markt voor mp3-spelers of ontwikkel je samen met je medestudenten de nieuwe promotiecampagne van Ola.

Je mag na afronding van de opleiding verwachten dat je op managementniveau beslissingen kunt nemen, dat je een antenne ontwikkelt voor wat de trends van morgen zijn, en hoe je je klanten op de beste manier van dienst kan zijn." staat op deze website http://www.carrieretijger.nl/opleiding/economie-en-management/commercieel/commerciele-economie.
Antoni